acı ama gerçek hocam sana sayayım
iş başvuru sürecinde ilk başta şu sebeplerden reddediliyordum
1.si sağlık
2.si askerlik
3.sü yetersiz bilgi
4.sü proje
5.si diploma
ilk 3'ünü yaptım proje çıkarmayı hedefliyorum ama bütçe biriktirmeye çalışıyorum diploma içinde hazırlanıyorum
banada iş teklifi geliyordu ama gelen insanlar lise mezunu olduğumu görünce sanki bir anda 2 büklüm oluyordu zor konuşuyormuş gibiydiler
ve feedback istiyordum her birinin taktığı noktalar bunlardı.
Çok faydalı oldu bu yazı hocam, elinize sağlık teşekkür ederim.

Umarım bu devran bir an önce döner kim iyiyse, liyakat sahibiyse diplomadan bağımsız işinin başına geçer. Umarım en kısa sürede iş bulursunuz