Gerçekten o kadar mı hocam ya

Yani ben x kişisinden daha iyi, daha sistemli, daha sağlam vs. kod yazıyorsam sırf diploması var diye önüme geçmemeli bence
acı ama gerçek hocam sana sayayım
iş başvuru sürecinde ilk başta şu sebeplerden reddediliyordum
1.si sağlık
2.si askerlik
3.sü yetersiz bilgi
4.sü proje
5.si diploma
ilk 3'ünü yaptım proje çıkarmayı hedefliyorum ama bütçe biriktirmeye çalışıyorum diploma içinde hazırlanıyorum
banada iş teklifi geliyordu ama gelen insanlar lise mezunu olduğumu görünce sanki bir anda 2 büklüm oluyordu zor konuşuyormuş gibiydiler
ve feedback istiyordum her birinin taktığı noktalar bunlardı.