diploma çok önemli bende diploma almak için hazırlanıyorum hocam sırf diplomam yok diye iş bulamıyorum ben yazılımda
Gerçekten o kadar mı hocam ya

Yani ben x kişisinden daha iyi, daha sistemli, daha sağlam vs. kod yazıyorsam sırf diploması var diye önüme geçmemeli bence