mcatakcin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam bi telefon yakınındayım ya.
ayrıca faturalarımı bile kendim kesiyorum. benimle ilgili iş yaptıkları da yok.

insan bi arardı çok zor değil
tabi aramaması yanlış ve ilginç.