batuhanyuksel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
okul derslerinde zorlanmıyorsanız okulu bitirin diplomanız olsun, şimdiden iş teklifleri geliyorsa o zaman da gelecektir.
Evet mantıklı fakat sanki kaçırıyormuşum gibi hissediyorum

zdearban adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Mesleğini yapacağın bir bölümü okuyorsan diploma şart.
@zdearban; ben de öyle düşünerek bu bölüme başladım hocam ama inanır kaç tane kurumsal iş teklifini kaçırdım okul yüzünden