Senin fps düşükmüş Kenan
Bende mermi sekmiyor.
Biz desek cevahirdeyiz gel çay içek 20 tl verip gelmezsin

yine burada yazmışsın.
Fps fena sayılmaz ama ben çift tıkı yapamıyorum düşmanı görünce sprey atıyorum direk taramaya başlıyorum düşman hariç her yere gidiyor mermi, panik oluyorum o yüzden yani

Cevahir uzak yahu Capa City veya Carousel en olmadı Marmara Forum'a gel madem buralardasın onca yol yapmışsın 2 km daha yapıver ne olacak Emir gelmedin sanki hiç