Semihs adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Dostum ilgini çekerse benim yedek cihazım satılık. Kullanımında hiç bir sorun yok. Air alma PRO almanı öneririm. Zaten eski model PRO'ların performansı gayet iyi. Uzun dönem tasarım programlarını kullandım, normal kullanım için rahat rahat kullanırsınız. Fiyatta pazarlık var bilgin olsun

https://www.sahibinden.com/ilan/ikin...3103275/detay/
Ekran 15 olsa