Merhaba, geçtiğimiz ay satın aldık aynı ürünü. Hatta ilk etapta iMac almayı düşünüyordum. Sonra özellikleri karşılaştırınca özelliklerin aynı olduğunu görünce iMac almaktan vazgeçip mac mini aldım ve ViewSonic 2k ekran aldım toplamda 16 bin gibi bir şeye mal oldu. iMac ise 23 bin civarıydı.
Açıkçası beklediğimin üstünde bir performans sergiliyor. Adobe Premier, After Effects, Photoshop kullanıyorum. İntel i7 işlemcili macbook pro kullanıyordum öncesinde, premier'den çıktı alınca başka işlem yapamıyordum. Ama şuan çıktı alırken aynı zamanda Photoshop'ta tasarım bile yapabiliyorum
Tavsiye ederim.