Kelebek35Masal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Os kullanmadım evet ama herkes onu öneriyor
adobe ürünleri kullanıyorsanız veya sık render almanız gerekiyorsa daha verimli evet. ben ajansta mac kullandıktan sonra 1 sene evde pc min yüzüne bakmadım