Silahlarla arası iyi olan ve isabet konusunda kendime güvenen biriyim.
Ama AK-47 ile değil 3.500, 350 metreden bile küçük bir hedefi vurabileceğime ihtimal dahi vermiyorum. Muhteşem şartlar sağlanmadığı sürece mühimmatın o mesafeye ulaşması bile çok düşük ihtimal
25 metreden - 50 metreden hedefi kolayca vurup, aynı mantık ile vurulur diye düşünen varsa 200 metre atışlarını denemesini öneririm
Flimlerde gördüğünüz gibi olmuyor o konu
Hadi tüm bunları geçelim, yarın çıkın sokağa 500 metre ilerideki herhangi bir cismi görmeye çalışın

Sonra bunu nişangah ile görmeye çalıştığınızı hayal edin.
En güçlü silahlar ile bile o mesafelerden istikrarlı atışlar yapmak çok zor. Hayalperest olmayın