Merhabalar,
İnstaweb sistem için sunucu ihtiyacı oluyormuş ve sunucuya ücret ödedim daha sonra benden cpanel ücreti istendi onuda ödedim şimdide smm paneller için optimizasyon gerekiyormuş 200 tlde onun ücreti..
Bilgisi olan varsa yardımcı olabilir mi bu ücretler normalde ödeniyor mu ?
Teşekkürler.