16gb ram olan modelini kullanıyorum. Aynı anda yüksek performanslı windows da kullanıyordum. Ciddi kalite farkı olduğunu gözlemlediğim için onu satıp bir tane de ipad aldım açıkçası 😄 Özellikle ufak montajlar, düzenlemeler vs yapıyorsanız kopma yaşamaksızın apple cihazları seri bir şekilde kullanarak işlerinizi kolaylaştırabilirsiniz. Macbook cihazlara yıllardır ön yargıyla yaklaştığım için kendimi suçlamıyor değilim