tasarimofis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Apple Macbook Air almayı düşünüyorum ofis kullanım için sizin önerdiğiniz veya eklemek istediğiniz bir şey varsa belirtmenizi diliyorum
iyi geceler
Düşündüğüm Model
16 rame yükseltin rahat edin.