hepsi hamam otundan yapılıyor genelde o yüzden kokar. hamam otu almak daha ucuz olur. ama kıvamı iyi tutturmanız lazım. ne sulu cıvık nede aşırı katı olmamalı. krem kıvamında olmalı.

önerim jilet vurmamanız. saç traş makinesiyle alıp,su ile yıkayıp,sonra hafif nemli bırakıp ( tam kuralanmayacaksın,çokta susuz bırakmayacaksın vücudu ) vucudunun her yerine iyice yedirerek ve kıl üzerini örtecek şekilde süreceksin. cıkız seyrek sürüme yapmayacaksın.