Hepsi aynı ya boşa para vermeyin varsa 10 liraya bile alın.
Ne kadar bekleme süresi yazıyorsa tam o kadar bekleyin, ve tavsiyem öncesinde hafif jiletle kabasını alın. Sonra tüy dökücü uygulayın. Sonra da ağda yapın.
Ben genelde 3 aşamada alıyorum, acısız ve tertemiz oluyor.