Hepsi aynı ya boşa para vermeyin varsa 10 liraya bile alın.

Ne kadar bekleme süresi yazıyorsa tam o kadar bekleyin, ve tavsiyem öncesinde hafif jiletle kabasını alın. Sonra tüy dökücü uygulayın. Sonra da ağda yapın.

Ben genelde 3 aşamada alıyorum, acısız ve tertemiz oluyor.