Teknoloji birçok işin gelişiminde oldukça önemli bir rolde. Fakat bir yandan da belli bir kısmı asosyal yaptığını da düşünülüyor. Sizce Telefon ve İnternet Olmasa,
Şuan ne yapıyor olurdunuz?