Merhaba arkadaşlar 6 ay önce bir oyun hesabı almak için bir arkadaşla ticaret yaparken dolandırildim karakola şikayet etmiştim. Geçen günlerde mahkeme kağıdı geldi ifadeler alınmış ve mahkeme kararı verilmiş 14 nisanda adliyeye gidicem bundan sonraki süreç ne olucak bilmiyorum bir avukatla görüştüm oda ceza alır dedi ama ben paramı almak için başka bir süreç mi izlemem gerekiyor ??
Bana whatsapptan yazarsanız yönlendirme yapabilirim.