Mahkemeye gidin. Hakim size söyleyecektir. Yada arabulucu atayacaktır.
Teşekkürler
mahkeme sonuçlanınca tekrardan dava açacaksın hem o parayı faiziyle alırsın hem de tazminat alırsın üste
Anladım avukatta buna benzer bilgi verdi
Mahkemeden önce arabulucuya gittiyse karşı taraf sizi arayacaktır parayı verelim vs diye bence hiç kabuk etmeyin mecbur o parayı verecekler Zaten bırakın sicili kirli kalsın
Hocam kafamda o var zaten iletişime asla geçmeyeceğim siciline işlesin çünkü annesinin hesabına aldı parayı annesi ifade vermiş çok sayıda böyle ifade verdim oğlum hakkında diye