omerbulut00 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Mahkemeye gidin. Hakim size söyleyecektir. Yada arabulucu atayacaktır.
Teşekkürler
backlinkcim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
mahkeme sonuçlanınca tekrardan dava açacaksın hem o parayı faiziyle alırsın hem de tazminat alırsın üste
Anladım avukatta buna benzer bilgi verdi
bycida adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Mahkemeden önce arabulucuya gittiyse karşı taraf sizi arayacaktır parayı verelim vs diye bence hiç kabuk etmeyin mecbur o parayı verecekler Zaten bırakın sicili kirli kalsın
Hocam kafamda o var zaten iletişime asla geçmeyeceğim siciline işlesin çünkü annesinin hesabına aldı parayı annesi ifade vermiş çok sayıda böyle ifade verdim oğlum hakkında diye