Ben de bu arkadaşa dolandırıldım, telefonla aradığımda söylediği sözler şöyleydi ; yaklaşık 4 - 5 yıldır bu işi yapıyorum 10 tane dava geldi ve hepsine takipsizlik verildi, Türkiye adalet sistemini değiştirmediği sürece bu böyle devam edecek' dedi. Yani bu arkadaşın bulunması çok zor ama yine de şikayet etseniz kaybedeceğiniz bir şey olmaz.