Yok vallahi tövbe ettim , " ... " benim için bitmiştir . Kızmadığınıza sevindim . Ama bu " ... " çok tehlikeli savaş çıkarır vallahi .
Düşünsenize Birleşmiş Milletlerdesiniz KENYA olarak dünyayı dinliyorsunuz . Kimse size çevirmiyor . GANA'YA bakıyorsunuz dünya da neler oluyor diye falan ?
- GANA HİŞŞTT GANA dünya da neler oluyor ?
Bu sırada bari yazıyla iletişime geçeyim diyorsunuz , ve derdinizi anlatıp ... koyuyorsunuz ve bir bakıyorsunuz Amerika Birleşik Devletleri'ne savaş ilanı etmişsiniz
.... bundan sonra benim için bitmiştir
https://www.youtube.com/watch?v=qpM3PdP76Gc
Ukrayna böyle bir hata yapmış olabilir diyorsunuz yani ... 😁