griffinn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yok vallahi tövbe ettim , " ... " benim için bitmiştir . Kızmadığınıza sevindim . Ama bu " ... " çok tehlikeli savaş çıkarır vallahi .

Düşünsenize Birleşmiş Milletlerdesiniz KENYA olarak dünyayı dinliyorsunuz . Kimse size çevirmiyor . GANA'YA bakıyorsunuz dünya da neler oluyor diye falan ?

- GANA HİŞŞTT GANA dünya da neler oluyor ?

Bu sırada bari yazıyla iletişime geçeyim diyorsunuz , ve derdinizi anlatıp ... koyuyorsunuz ve bir bakıyorsunuz Amerika Birleşik Devletleri'ne savaş ilanı etmişsiniz

.... bundan sonra benim için bitmiştir


https://www.youtube.com/watch?v=qpM3PdP76Gc
Ukrayna böyle bir hata yapmış olabilir diyorsunuz yani ... 😁