Ben olaylara dini falan bakmam, mantıkla bakarım. Ha 2 bin ha 3 bin, bu parayı aldığınız zaman bu kadın daha erken çıkacak ve başkalarının canını yakacak, bir emeklinin emekli maaşını belki bir öğrencinin harçlığı ile aylarca biriktirdiği parasından edecek erken çıktığı için, dini falan bilmem ama vicdan bunu kaldırır mı asıl bunu kendinize sorun. Mağdursunuz ve altın hesabına göre güzel bir para alma şansınız var, miktar tatmin etmiyorsa ve daha önemlisi bu maddi ceza bu kadına caydırıcı etki yapıp başkalarına aynı şeyi yapmasının önüne geçmiyorsa süründürün, almayın, daha fazla yatsın, gün yüzü görmesin. Bazı arkadaşlar yazık vs. demiş ama neyine yazık? Acaba bunu diyen kaç kişi do.landırıcısı affetti? Benim başıma gelse sırf 2-3 sene erken çıkmasın ve başkalarına yapamasın diye para almaz, güneşi de o kişiye göstermemek için elimden geleni yapardım. Ayrıca avukat masrafı konusunda böyle bir imkan ve koz varsa elinizde bu kişiye karşı kullanıp en azından dolar karşılığını isteyebilirsiniz. 7 yıl öncenin 2 bini ile şimdinin 2 bini aynıdır haramdır faizdir vs. diyenlere aldırmayın, onlar 2 bin lira ile 7 yıl önce kaç adet 5 litre ayçiçek yağı alınabildiğini ve şimdi kaç adet alınabileceğini bilmeyen enflasyon ve paranın zaman maliyeti ve alım gücü konularına uzak kişilerdir. Bana göre 735 dolar sonuna kadar hakkınızdır. Ayrıca bir suçluyu birkaç ay veya yıl fazladan içeride yatırdım diye sakın vicdan azabı çekmeyin, birileri suçlu ise onlarda cezasını çekecek olanlardır zaten. Onu affedelim bunu affedelim şunu salalım bunu dışarı çıkalım eee, salalım topluma ne kadar tokatçı varsa nasıl olsa suç değil çıkıyoruz diye girsinler insanların kanına, alsınlar ceplerindeki parayı intihara sürüklesinler, bunalıma soksunlar. Suçluya vicdan yapılmaz, sadece cezasının eksiksiz çekilmesi sağlanır.