mrwoox adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Çifte vatandaşım ve yabancı plakalı araç sahibi oldum.
Sadece kan bağı olan 1. derece yakınlar (eş, çocuk) veya acil durumlarda (hasta haneye sevk vb. buna da kanunen izin yok ama Polis masama gösterir) kullanılabiliyor.
Kanun çok açık ve net, ciddi cezası var.
Polis plakayı sorguladığın’da orada çıkıyor o zaman isimler kimlerin kullanabiliceği galiba. Yani anlatmak istediğim çoğu polis bu olayı takmıyordur bence aynı soyad sonuçta