Çifte vatandaşım ve yabancı plakalı araç sahibi oldum.
Sadece kan bağı olan 1. derece yakınlar (eş, çocuk) veya acil durumlarda (hasta haneye sevk vb. buna da kanunen izin yok ama Polis masama gösterir) kullanılabiliyor.
Kanun çok açık ve net, ciddi cezası var.