Dolandırıldığınız ürün dolar bazlı olduğu için bu yoldan gidebilirsiniz keşke devlet zararınızı mantıklı hesaplasaydı sizde hem zararınızı alsaydınız hemde şikayetinizi çekmeseydiniz.