Alengirik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bunları alan türkiyenin en büyük yatırımı zaten marketlerde yağ kalmamış hocam
İhtiyacım olan sadece 1LT yağdı o bile kalmamış bugün gittiğim de