İşte bu yüzden hep 190 tl çekerim 🤣🤗

Ne bozdurma derdi var nede bir yere gittiğimde pos filan yoksa eksik para çıkar rahatlığıyla 🤣

Geçmiş olsun saat ve tarih alıp hafta içi şubeye gidin iletin önemli bir husus.