Bugün dışarı çıktım, minibüse bincektim ama nakitim yoktu, en yakın ATM den para çekeyim dedim Garanti ATM sine gittim 10TL para çektim, parayı kullanılmaz halde verdi o şekilde minibüse bindim adam parayı kabul etmedi onca kişinin içinde. Rezillik.

https://imgyukle.com/i/EjIofp