Konu
Strato.de Kullan Var mı?
05-03-2022, 15:01:18
#2
Bilall
Ben tr'ye hizmet verirken kullanıyordum çok iyiydi gitmesine baya üzülmüştüm ben kötü olacağını sanmıyorum.