3 yıl hakediş yazmışsınız bunuda yeni öğrenmiş oldum bundan 8 - 10 yıl önce bir kere cam ve çerçevesini almıştım. ve kaybettim tekrar alayım dedim devlet desteği olarak. bana 6 ayda bir demişlerdi. şimdi 3 yılda birmi olmuş vay anasını devletimiz gün geçtikçe fakirleşiyormu ne!