ByMetiN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Üstad arkadaşlar benim sorumu anlamadı. Hitim 300 400k civarı.Bu hiti tek bir adsense hesabına göndermek istemiyorum. Bunun için 1 adet adsense alıp hiti bu şeklde 2 siteye yönlendirmek istiyorum. yani 2 farklı adsense hesabı 2 farklı site.
Tek hesaba domaine yapmamanız daha iyi zaten hocam her zaman riski bölmek gerekir, kullanacağınız 2. adsense hesabını mutlaka farklı tarayıcı bilgileri ile kullanın hocam.
Hiti farklı kanallar aracılığı ile çekiyorsanız hesaplarda adsense bakiyesi yüksek tutmamaya çalışın manuel incelemelere takılmamak için.