hiti bölme konusunu tam bir anladıktan sonra çözüm önerilebilir bence. 1 adet domaininiz var 1 adet adsense hesabınız bu domaine hitiniz geliyor sanırım sizin, yeni bir domain alıp aynı hesaba mı ekleyim yoksa 2. hesap mı açayım diye soruyorsanız 2. domain için 2. adsense açın @fekeli hocamında söylediği gibi 2. adsense bilgilerini aynı kullanmayın. Yıllardır ban yemeden multi hesap kullananlar olduğu gibi bu şekilde kullanım yapıp ban yiyen sayısı da çok fazla.

Multi hesap konularında eskisi gibi değil artık adsense 2 3 yıl öncesine kadar bu tarz konularda incelemeler çok daha detaylı yapılıyor artık. Örneğin kullandığınız hesaplardan bir tanesi herhangi bir ihlalden kapandığı zaman diğerini yakalama riski var.

Aynı bilgisayarda kullanacağınız adsense hesaplarını kesinlikle aynı tarayıcılardan yönetmeyin her adsense hesabında farklı tarayıcı kullanırsanız bu riskleri biraz düşürür.