Hocam kendi üstüne 2. hesabı zaten açamaz ki farklı kişilerin üzerine olduğu varsayarsakta bu ban sebebi vpn olabilir diye söyledim. Ama yok diyorsanız şans derim kurallara ve yardım topluluklarına bakarak görebilirsiniz dediğimi burada bir hata var.
Üstad zaten kendi üzerine 2.adsense hesabını açamadığın için direk adsense alıyor insanlar. Aynı evde çalışan 4 5 arkadaş var. Hepside aynı modem'in ip adresini kullanıyor.Ve her 1 pc'de 3 4 adet farklı adsense hesapları var.Hepside aktif.Yani dediğin bana pek mantıklı gelmedi.