Merhaba Arkadaşlar, 1 adet hazırda adsense hesabım var çalışıyorum sorun yok. 1 Adet daha almak istiyorum.çünkü bütün hiti tek siteye değil de 2 farklı siteye bölmek istiyorum. Bu durumda 1 adet yeni adsense mi alayım,yoksa mevcut kullandığım siteye sub domain ekleyip öyle mi devam edeyim ? Bu konuda fikirlerinizle bana yardımcı olursanız çok sevinirim. Kolay gelsin.