Merhabalar, yeni yapılan bir binaya taşındık ve maalesef internet altyapısı yok. Müteahhit Türk Telekom'a internet altyapı başvurusu yaptığını söyledi ancak ne gelen var ne giden. Bu konular hakkında bilgisi olan yardımcı olabilir mi? İnternet olmaması çok büyük bir sorun. Superbox dışında çözüm önerilerinizi ya da fikirlerinizi merak ediyorum.