Her Türk asker doğar. Askerliğimden örnek vermek gerekirse bende sınırdaydım, güvenli bir sınır herhangi bir savaş unsuru bulunmayan. O sıralar doğu sınırında hareketlilik çok fazlaydı, biz koca bölük olarak gitmek istedik fakat bizde sınırda olduğumuz için izin çıkmadı. Diyeceğim o ki Allah göstermesin öyle bir durumda asker psikolojisi ağır gelip vatanı korumak için kanımızın son damlasına kadar savaşırız. Kaçacak olan çok az bir kesim vardır onlar da ege kıyısından yunanistana doğru kaçabilir çok güvenliymiş öyle duydum.