Mermi sesi duymamiş adamlar kaçmam etmem havasında herkez asıyo kesiyo biçiyo.Bıraksan herkezi dağa cıkıp terörist avlayacak.Herşey pc den tv den gördüğünüz gibi değil.Tv de askeri dizileri izleyip burada bu şekilde konusmayin.Karşiniza bir düşman çıksa eliniz ayağiniza dolanır altınıza işersiniz.
2-3 tane arkadasim doğuda görev yaptı.Kac kişi diyo mermi sesi duydugunda anne anne diye bağirıyodu altina işiyolardı korkudan diyodu mermi atamıyodular diyo korkudan.Arkadasimda ilk terörist gördüğünde cok korkmus eli ayağina dolanmıs.
Yani uzun lafın kısası kendinizi kandırmayin alişik olmadıgınız durumlar bunlar bende dağilim bu yazdıklarıma.