Herkese merhaba. 4 Adet subdomain olusturdum.

Mesala A B C D Diyelim. Hepsinine ayni scripti kurdum. Kullanicilari ayni ama veritaban isimleri farkli.

Sonra A Subdomaine veri girisi yaptim. Ama ne hikmetse A da yaptigim degisiklikler nedense hepsni yansiyo.


Sorun ne olabilir.? Bagimsiz nasil haraket ederim. HtAccess aklima geliyo ama bilgim yok.

Tesekkur ederim herkese.