Herkese merhaba. 4 Adet subdomain olusturdum.
Mesala A B C D Diyelim. Hepsinine ayni scripti kurdum. Kullanicilari ayni ama veritaban isimleri farkli.
Sonra A Subdomaine veri girisi yaptim. Ama ne hikmetse A da yaptigim degisiklikler nedense hepsni yansiyo.
Sorun ne olabilir.? Bagimsiz nasil haraket ederim. HtAccess aklima geliyo ama bilgim yok.
Tesekkur ederim herkese.