CanDostu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Evet bu şiiri biliyorum hocam. Çok güzel ve aşırı anlamlıdır. Not alıyorum. İnşallah bir gün seslendireceğim
Teşekkür ederim.
Seslendırırsenız lutfen haber verin hatta kanalı takıbe alıyorum