CanDostu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Uzun süredir R10'da seslendirdiğim şiirleri paylaşmıyordum.
Hazır gece olmuş, aranızda uyumayan şiir severlerde vardır diye paylaşmak istedim.
Umarım beğenirsiniz
Şiir: Söz verdim
Şair: Eyüp Doğru
Seslendirme: Ben :P

https://www.youtube.com/watch?v=7sDbj4RPsyQ

https://www.youtube.com/watch?v=CNElKHDUQ8k
bunu sizden dinlemeyi çok isterim heyecan ve merak ile