Bu adamlar AMERİKA'DAN para alıp SSBC'DEN sonra RUSYA'NIN her şeyine şirketlerine şusuna busuna çökmeye çalışanlar değiller mi ?
Bu adamların Amerika'da olmasının nedeni bu , PUTIN başa geçtikten sonra kaçmak zorunda kaldılar .
1 milyon $ nedir ya bu iş için , madem bu kadar sinirlisin servetin kaç 300 milyon mu git 250 milyon dolarlık de PUTIN'in kellesine .
O PARAYI DA VERMEZ BU CİMRİ MAHLUKAT BOŞUNA UĞRAŞMAYIN , 1 milyon $ nedir ya bu iş için .
250m olsa siz mi alacaksınız kellesini. Piyasadan pek birhabersiniz