Pandemi başından beri gitmiyorum. Geçenlerde sadece birkaç cumaya gidebildim.
Aslında darül harp olduüu için cuam farz değil diyenler biraz içimi ferahlatıyor.
camiler maalesef insanın içini pek açmıyor. Cuma namazları da çeşitli sıkıntılar veriyor. Diyanet hocaların ıbazen dövesim geliyor. Bıyıklarından penseyle tutup çekmek istiyorum bazılarını.