Merhabalar arkadaşlar uzun zamandır çalıştığım bir smm panel vardı hem fiyatlar makul hemde hızlı geri dönüş alıyordum destek hattından. Ancak özellikle kullandığım yorum alma hizmetinden son 2 haftadır düzenli yorum alamıyorum. İşlem tamamlandı diyor ama yorumlar çok eksik geliyor. Bu anlamda gerek yorum gerekse beğeni ve en önemlisi fiyatlar olarak makul olan bir SMM panel öneriniz var mı ?
( Rica ediyorum konuya smm panel sahipleri kendilerini övecek cümlelerle katılmasınlar. Kullanıcı deneyimini merak ediyorum. Teşekkür ederim. )