Nagehan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Onay gelirse aralarındaki ilişkiye önem vermiyor demektir.
Onay gelirse bu posta cevap bırakırsanız çok sevinirim.
Onay gelirse derken zaten onaylanıyor. İlk defa olan birşey değil yani.