Arkadaşlar abiler , ben ev almak istiyorum parayı biriktirip öyle alıyım desem gittikçe pahalilasiyor faizlerde biraz yüksek aylık kazancım yaklaşık 16bin falan aylık 10 - 10 şeklinde ödeyip veya 13 - 14 te olabilir bu şekil ödeme yapıp az faiz odeyebilecegim bir banka varmı yaklaşık 200-250 bin çekmeyi planlıyorum ödemediğim kredi falanda yok kredi hakkında olumsuz bir durumda yaşamadım 200-250 bine ne kadar faiz isterler ?