Daha önce konusu açıldı mı bilmiyorum. Uzun süre red ya da onay bekleyenler bir taktik olarak değerlendirilebilir.
Geçen sene Adsense ye başvurdum 2 3 ay beklemede kaldı. Adsense den siteyi kaldırıp tekrar başvurdum 1 gün sonra onaylandı.
Geçen hafta yine Adsense onaylı başka bir sitemi başka bir Adsense hesaba geçirmek için onaya gönderdim. 5 gün bekledim ses yok. Akşam kaldırıp tekrar gönderdim sabah onay gelmiş.
Tesadüf mü emin değilim. Uzun süreden beri cevap gelmeyenler bi deneyip konuyu güncelleyebilirse güzel olur.