Benim muhasebecim çoğu şeyi gider olarak göstermiyor, ilerleyen zamanlarda "başınıza bela olmasın" diyor. Acaba "işle mi uğraşmak istemiyor?" diye bi'çok kez eşe dosta sordum ancak en doğrusunu yapıyor dediler.

Daha sonrasında muhasebecisi fiş toplayan bir arkadaşım vardı, yanlış hatırlamıyorsam yaklaşık 3 yıl sonra inceleme yedi, bi'ton ceza geldi.

XXX₺ ödemeyeyim derken, XX.XXX₺ ödemek zorunda kalmayın.