Merhaba hocam bu konuyu yazsak bitmez forum patlar. 31 yıllık emekli muhasebeciyim. Eşten dosttan gelen fişleri mümkünse işlemeyin. En basit kısmını yazayım fişin içinde 1 tane çikolata olur. İnceleme olursa maliye o fişin tamamını iptal eder. Keseceği cezayı ödeyemezsiniz. Örnek veriyorum siz varsınız 1 tanede sgk lı elemanınız var diyelim. Ama gittiniz 40 kg patates aldınız olmaz. Veya 3 tane turkcell hattınız var. Ama eşinizin 13 tane cep telefınunu size fatura ettirdiniz olmaz. Kısacası sadece faturayı buldum işledimle kurtardım zannedip 3 5 yıl sonra inceleme olur geri dönük başınız ağırır. Örnek işyeri topkapı da. Siz sürekli kadıköy den fişler alnışsınız bim den akşam 21 22 saatlerinde buna bile itiraz ediyor maliye. Ama inceleme olursa bu dediğim.
Genel bilgi olarak yazdım. Takdir sizin özetle önrrim her ay o bahsettiğiniz 1.300 tl yi ödemenizdir. Sonuçta o para zaten devletin. Yani örnek siz 8000 + kdv 9.000 + kdv diyorsunuz müşteriye. Burada 8 k veya 9 k sizin. Diğeri zaten müşteriden kdv olarak emanet tahsil ediyorsunuz. Dediğim gibi kobu uzar.... bol şans
Merhaba ben esnaf kuryeyim ve benim gelirim ne ki o parayı ödüyeyim o zaman işin anlamı kalmıyor açıkçası dediğiniz gibi olmuyor maalesef