Ben KDV'yi şu şekilde ödüyorum ihtiyaçlarım için yaptığım alımların KDV'sini satışlarımın KDV'sinden düştükten sonra kalan tutarı ödemekte kendimi zorunlu hissetmiyorum ve öyle ödüyorum

En güzel yöntem "İş böyle olunca devlete para vermek zorunda kalıyorum" bakış açınızı değiştirmeniz.

Selamlar.