ismoz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam tanıdığın eşin dostun varsa herşey olur hiçbir kuruma güven yok malesef herkes bir şekilde yolunu buluyor.
Valla bu kulaklar, gözler. Adli Tıp kurumundaki ölüm raporlarını bile, intihar, cinayet bilmem ney olarak düzenleyip, milleti patates edip milyonlarca dolar para alan kurumlar gördü bu ülkede hiç bir şeye şaşırmıyıcaksın ama safta olmayacaksın.