%75'İ de ona aitse, e diyorsun avukatta aileden birisi, belki bir tezgah yapıp, evrakta sahtecilik olabilir. (Baban vekalet vermediyse). Bu yüzden, yapılacak şeyler belli, babannem sağ diyorsunuz, bekleyeceksiniz. İleride herhangi bir durum olduğunda, mahkemeye başvuru yapıp, gerekli incelemeleri yaptırırsınız ve evraklarda imzalama v.s birşey de söz konusu ise, imza sürgülerini de incelettirirsiniz ortaya çıkar herşey.
Bizde öyle yapmayı planlıyoruz şuan dava açsak kazansakta yine daha sağlam geri döndürülemeyecek şekilde mal kaçırabilirler.
Bizim şaşırdığımız geri kalan %75'lik dilin 3 kardeş arasında pay edilmesinden kalan hakta ortada yok.
Bilgi ve öneriler için teşekkürler